Fredag 26 Juni
Vi stannar kvar här på Sonoren. Varmt och skönt, vädergubbarna säger vi ska få upp till 30 grader idag. Bestämmer för att det finns ingen anledning att flytta på oss.
Sitter och njuter i skuggan av bilen. Det kan inte bli så mycket varmt och skönt, lugn och ro och en god bok. Anders tar en liten promenad för att se vad många kommer för att titta på. När han kommer fram ser att det är en vikingaby .

Området är spärrat så man får inte gå närmare. Amelie gör en sallad till middag. Hit måste vi åka fler gånger härlig ställplats och lite folk.
Senaste kommentarer