Onsdagen 24 Juni
Skönmorgon tar det lugnt eftersom vi bestämt stå kvar en dag till. Sedan plötsligt klockan elva börjar vi packa ihop och har helt oförklarligt bestämt för att åka. Åker in till Karlskrona och handlar och sedan åker till Brofästet Senoren ställplats ute i skärgården. Det är en jättestor ställplats på två stora ängar med 60 platser. Idag var vi endast två bilar där.


På ställplatsen finns också en restaurant med husmanskost men vi nöjer oss med varsin glass.

Tillbringar eftermiddagen läsandes Anders ute i solen och Amelie inne för hon tycker det blåser för mycket ca 10m/s och att det blir kallt.
Framåt kvällen repriserar vi midsommarfirandet.

Senaste kommentarer